Monday 18 February 2013

"Setia Hujung Nyawa lah sangat kan"

       


"Setia hujung nyawa lah sangat kan"







hmmmmmm.....kalau nak diceritakan dalam novel yg aku baca lagi best sebenarnya dari drama dekat slot Akasia dalam tv 2...tapi dah aku nie peminat tegar lah katakan......hahahahahaa.....aku hentam tgk jugak...
nak dijadikan cerita la kan....tau x...alah..mesti lah x tau kalau dah aku x bagitau kan.....haishhhhhh...
setiapa hari aku ketagih dgn cerita SHN nie..x tau lah awatnya...
tapi hampa semua nak tau x, aku sanggup bangun pagi2 semata-mata aku nak download cerita tu setiap episod....aku langsung x boleh tertinggal satu episod sekali pun....
ceitttt...podahhhhh....padahal ada ja episod yg aku tinggal sebab aku bukannya tiap2 hari rajin bangun pagi2 buta lagu tuh dok download SHN tu....hmmm...hampeh..tu lah, lain kali jgn sembang macam keling....
kehkehkeh..........

1 comment: